Oldal kiválasztása

HOME & GO SZOLGÁLTATÁS

Rendkívüli helyzetre, rendkívüli szolgáltatás!
home & go

rendkívüli helyzetre, rendkívüli megoldás

MI AZ A HOME & GO SZOLGÁLTATÁS?

Sokat gondolkoztunk, hogy miként tudjuk úgy átalakítani a Komandor szolgáltatásait, hogy a jelenleg kialakult helyzethez a legjobban tudjunk alkalmazkodni. Ennek tükrében az összes folyamatunkat, mely nem igényel személyes találkozót online formában lebonyolíthatóvá tettük, így gyakorlatilag szinte úgy tudjuk menedzselni az egyedi bútorod készítését, hogy nem kell személyesen találkoznunk.

MEGTERVEZZÜK ONLINE

Teljes online folyamatban megtervezzük 3D-ben az egyedi bútorodat, gyakorlatilag ki sem kell mozdulni otthonról. Ha kérdésünk van keresünk telefonon, vagy e-mailben.

SZERZŐDÜNK ONLINE

A felmérést követően véglegesítjük az ajánlatot, összekészítjük a szerződési dokumentumokat és elküldjük online. Ha minden rendben van már kezdjük is a gyártást.

n

BEÉPÍTJÜK A BÚTORT

Az előre megbeszélt helyre és időpontban pontosan megérkeznek hozzád szerelő kollégáink és beépítjük az egyedi bútorodat a lakásodba.

GYAKORI KÉRDÉSEK A SZOLGÁLTATÁSSAL KAPCSOLATBAN

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a Home & Go szolgáltatásunkkal kapcsolatba. Amennyiben további kérdésed felmerül, keress minket telefonon, vagy e-mailben.

Hogyan tudjuk így megtervezni a bútoromat?

A bútorod vagy bútoraid megtervezéséhez arra van szükségünk, hogy leírd nekünk a befoglaló méreteket, melyek megadásában segítségedre lehet a weboldalunkon található ajánlatkérés felület. Ha esetleg fotót is tudsz küldeni a beépítés vagy beépítések helyéről, az még szuperebb, mert nagy segítséget jelent számunkra, ha tudjuk hová kell terveznünk. Amennyiben van elképzelésed arról, hogy mit szeretnél, azt is megírhatod nekünk, de ha nincs az se baj, majd mi segítünk, hogy bútorod a lehető legpraktikusabb legyen és jól illeszkedjen a helység stílusához.

Van lehetőség akár személyes találkozóra is, ha a színt ki szeretném választani?

Jelenleg a kijárási korlátozás miatt sajnos nem tudunk találkozni a bemutatóterembe. De erre is van megoldásunk, mert a felméréskor a kollégánk színmintákat visz magával (ezeket használjuk a bemutatóterembe is),  így az otthonodban tudod majd összenézni az egyedi bútorod színét a burkolat, a fal és a beltéri ajtók vagy a már meglévő bútorok színeihez. Természetesen ezen felül a tervező kolléga is tud fotókat e-mailben küldeni a kiválasztható anyagokról, illetve megoldásokról.

A felmérés hogyan zajlik ebben az időszakban?

A felmérés lehetséges időpontját telefonon vagy e-mailen keresztül nagyon egyszerűen le tudjuk egyeztetni, csak a pontos címre lesz szükségünk. Igyekszünk a felmérési igény bejelentését követően mielőbbi időpontot javasolni. Kollégánk érkezését 1 órás időintervallumban határozzuk meg, nem kell egész nap otthon ülnöd emiatt. A kialakult járványügyi helyzetre tekintettel kollégáink a rendelkezésre álló kormányinformációk alapján a maximális védekezés keretein belül szájmaszkban és gumikesztyűben érkeznek. Persze a jelenlegi helyzetben adódhatnak olyan körülmények melyek megnehezíthetik vagy esetleg meg is akadályozhatják ezeket a folyamatokat, de ezekről az esetleges változásokról tájékoztatunk és arra kérünk, hogy Te is tedd ezt, ha Neked jön közbe valami.

Szerződés tudok online kötni?

Mai modern világunkban már szinte ez a természetes. A felmérés után pár munkanapon belül fel fogunk hívni vagy e-mailt írunk arról, hogy mennyi is lett pontosan a tervezett beépítés vagy beépítések ára. Miután tájékoztattunk, előkészítjük a szerződést és a hozzá tartozó dokumentumokkal együtt elküldjük Neked e-mailben, hogy átnézhesd és jelezhesd ha valami nem stimmel. Ha mindent rendben találsz, akkor a dokumentumokat kinyomtatod és aláírva visszaküldöd nekünk és átutalod az előleget az e-mailben elküldött számlaszámra vagy igény esetén díjbekérő alapján.

Mikorra várható, hogy elkészül a bútor?

A megrendelt bútor vagy bútorok beszerelésének időpontját a szerződéskötéskor egyeztetjük le. Törekszünk arra, hogy a megrendelés elindítását követően 4 héten belül szállíthassuk és beépíthessük bútorodat vagy bútoraidat. Persze a jelenlegi helyzetben adódhatnak olyan körülmények melyek megnehezíthetik vagy esetleg meg is akadályozhatják ezeket a folyamatokat, de ezekről az esetleges változásokról tájékoztatunk és arra kérünk, hogy Te is tedd ezt, ha Neked jön közbe valami.

Mi van akkor ha áprilisban még nem aktuális a beépítés, de szeretnék igénybe venni a kedvezményt?

Semmi probléma! A szerződéskötéskor jelezd ezt nekünk mindenképp, – ha esetleg előbb nem tetted – és úgy egyeztetünk szerelési időpontot, ahogy Neked a legjobb. A kedvezmény igénybe vételének feltétele, hogy a megrendelés elindítása áprilisban történjen meg.

Keress minket!

TOVÁBBI KÉRDÉSED VAN?

Amennyiben kérdésed van a szolgáltatással, vagy egyedi bútor készítéssel kapcsolatban kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon, vagy telefonszámon. Minden kérdésedre a lehető leghamarabb pontos választ fogunk adni.

Küldj üzenetet:

9 + 8 =

Hívd kollégánkat:

+36306804827

Falusi Tamás
Projekt és marketing manager

Tamás munkanapokon 8-16 h között várja a hívásod amennyiben kérdés merül fel a szolgáltatással kapcsolatban

NYÁRI KEDVEZMÉNY


Egy speciális kedvezménnyel készültünk neked a nyárra, mely értékhatár függvényében biztosít neked kedvezményt. Az adott kedvezményt a rendelés teljes végösszegből vonjuk le.

You have Successfully Subscribed!